Selasa, 17 Mac 2009

SUNYI


Kelam malam...
Menemani kesepian waktu...
Sendiri melayani benak hati...

Kelam malam...
Ditemani bintang bertaburan...
Mensyukuri nikmat keindahan yang diberi...

Kelam malam...
Membuat rindu menghadirkan diri...
Terpana melayari gelodak rasa...

Kelam malam...
Melakar bibit-bibit keinsafan...
Di saat sunyi gelita tanpa suara rakus sang juara...

Kelam malam...
Hanya yang ada...
Suara aku dan Dia...

Aku merintih...
Dia mendengar...
Aku menangis...
Dia tersenyum...
Senyuman indah menerima kunjungan keinsafan dari hambaNya...

3 ulasan:

  1. betul ni..bile kita menangis kekadang trasa2 DIA tersenyum pad akita..terasa kehangatan pelukan rahmat dariNYA..alhamdulillah,aku jumpa insan yang merasakannya..aku ingin kongsi dgn rakan2 yang lain..tapi mereka belum faham mungkin..kita juga tidak sempurna..tibe masa kita begitu tenang,tiba satu masa, hati jadi sangat kacau,Kita bukan terus sempurna tapi kita cuba..aku juga kekdang dalam persimpangan..tapi dgnNYA, memang mengambil masa..

    BalasPadam
  2. fahana.bagusla mcm tu..teruskan..empunya diri seperti sy nie.. belum sampai tahap mcm fahana...doakan sy dpt mcm tu

    BalasPadam
  3. saya bukan sempurna bukan juga baik seperti kata2 yang ada dalam blog dan dalam komen2 saya..cuma masih meniti jalan yang kadang2 buat saya tergelincir jatuh..

    BalasPadam

peace and democracy

Template by:
Free Blog Templates