Rabu, 15 April 2009

cinta 3

Bukan mudah untuk cintakan Dia,
dan bukan mudah untuk mempertahankanNya.
Dan, diri ini cuba lagi bertahan...
Selagi ada kekuatan untuk mempertahankan cinta ( AddeenMU )yang satu ini.
Inilah cinta hakiki yang perlu untuk dihayati,
cinta hamba padaNya, walau sukar dan tabah, semoga Dia mengurniakan segala kekuatan untuk diri ini lebih tabah dalam menghayati cinta yang satu ini.

Diri ini terlalu lemah... .
Terlalu goyah dengan hati yang tidak tetap...
Pun, jauh di sudut hati ini...
Masih mengharapkan cinta padaNya jua... TAMAT...
CINTA padaNya Tidak Pernah Tamat.amin

2 ulasan:

  1. amin..mudah2an cinta untukNYA akan terus mekar dan dizahirkan dgn tingkah laku seharian..juga dari dalam diri..amar ma'aruf nahi mungkar kan salah satu jalan cintaNYA..aku hanya mmpu amr ma'aruf tapi untuk nahi mungkar..aku tak de kekuatan..melihat segale di depan mata..aku telan sendiri..tak tau macam mane nak buat..nak larikan diri?sahabat ape aku kalau begitu...menasihati? membimbing?mngkin belum tinggi tahap keimanan..atau aku yang silap..cintaku pada sahabatku kerana ALLAH..tak nak mereka merasa azab kelak dan tanggungjawab aku yang tahu untuk mnyelamtkan..tapi aku tak kuat..mungkin cinta ku pada ALLAH yg tak kuat...

    BalasPadam
  2. fahana,,,tq byk nsihtnya,,,sme2 la kite mencintainya,,,sy pun lemah..

    BalasPadam

peace and democracy

Template by:
Free Blog Templates